- Jedny z nejprodávanějších matrací v ČR
- Nejvíce recenzí v ČR
- Doprava zdarma u všech matrací
- Tisíce spokojených zákazníků
- Matrace české a německé výroby
- Na trhu od r. 2009
- Zlatý certifikát ověřeno zákazníky Heureka
- Úvod
- PRO ZÁKAZNÍKY
- Reklamační řád
- Reklamace výšky
Všechny naše matrace vyrábíme v nejmodernějších výrobních závodech v EU (v ČR a v Německu) z českých a německých pěn. Míru reklamace našich matrací pravidelně vyhodnocujeme a sledujeme. U nejoblíbenější řady matrací Favorit je například reklamovanost menší než 1%, u kolekcí Premium a MatraceX výrazně nižší či nulová. Při reklamaci výšky nám vždy pomůže zaslání fotografie výrobního štítku dané matrace, kdy jsme schopni analyzovat každý krok procesu výroby daného kusu.
Postup při reklamaci výšky matrace:
Matrace balené v komprimovaném balení, by měly být vybalené alespoň 72 hodin, pokud ani po této době nesplňují tolerance viz: Dle ČSN EN 1334 je tolerance u matrací ± 1cm na výšku a ±2cm na šířku a délku. Prosíme o zaslání podkladů na email dle postupu níže.
1) Fotografie výrobního štítku pro identifikaci dané šarže výroby.
Pro zaevidování reklamace a identifikace výrobní šarže a výrobního závodu, prosíme o zaslání fotografie výrobního štítku matrace, který je buď nalepený zboku na jádra matrace pod potahem případně byl nalepen na igelitu od matrace s nápisem "uschovejte pro případ reklamace".
Alternativně je možné poslat foto části jádra matrace bez potahu, abychom mohli identifikovat z jakého výrobního závodu matrace pochází (využíváme více výrobních závodů).
2) Foto z výšky kde je vidět celá položená tyč na středu matrace
(může být použita například násada od koštěte, vodováha, jakákoliv lehká tyč, atp.)
3) Foto - detail tyče s přiloženým metrem deklarujícím výšku matrace.
Zaslání podkladů emailem
Veškeré podklady k reklamaci zasílejte na info@matracezahubicku.cz
Email by měl obsahovat:
- číslo objednávky či faktury
- aktuální adresu, kde se matrace nachází
- krátký popis vady
- fotografie vady + fotografie výrobních štítků či jádra matrace (pro identifikaci výrobní šarže a výrobního závodu)
Do doby vyřízení reklamace je možné matraci používat.
Reklamační lhůta 30 dnů začíná běžet dodáním potřebných podkladů k vyřízení reklamace (adekvátních fotografií, podle kterých je možné reklamaci posoudit či dodáním matrace či její části k posouzení). Pokud nebudou předloženy zákonné podklady/zboží pro posouzení reklamace, nemůže být reklamační řízení započato.
Po dodání všech potřebných podkladů bude reklamace bezodkladně posouzena a zákazník vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace.
Reklamace budou vyřízeny v souladu s „reklamačním řádem“ internetového obchodu Matracezahubicku.cz a právním řádem platným v ČR