- Jedny z nejprodávanějších matrací v ČR
- Nejvíce recenzí v ČR
- Doprava zdarma u všech matrací
- Tisíce spokojených zákazníků
- Matrace české a německé výroby
- Na trhu od r. 2009
- Zlatý certifikát ověřeno zákazníky Heureka
- Úvod
- PRO ZÁKAZNÍKY
- Reklamační řád
- Reklamace proležení
Všechny naše matrace vyrábíme v nejmodernějších výrobních závodech v EU (v ČR a v Německu) z českých a německých pěn. Míru reklamace našich matrací pravidelně vyhodnocujeme a sledujeme. U nejoblíbenější řady matrací Favorit je například reklamovanost menší než 1%, u kolekcí Premium a MatraceX výrazně nižší či nulová. Při reklamaci proležení nám vždy pomůže zaslání fotografie výrobního štítku dané matrace, kdy jsme schopni analyzovat každý krok procesu výroby daného kusu, zkontrolovat dodržení doby zrání pěny od jejího vypěnění, proces průjezdu matrace výrobní linkou až do jejího zabalení.
Níže je postup při reklamaci proležení matrace.
Postup při reklamaci proležení matrace:
K reklamaci jsou určeny výrobky, jejichž proležení je větší jak 15% z výrobní výšky, ostatní je bráno jako běžné opotřebení výrobků jejich užíváním.
1) Fotografie výrobního štítku pro identifikaci dané šarže výroby.
Pro zaevidování reklamace a identifikace výrobní šarže a výrobního závodu, prosíme o zaslání fotografie výrobního štítku matrace, který je buď nalepený zboku na jádra matrace pod potahem případně byl nalepen na igelitu od matrace s nápisem "uschovejte pro případ reklamace".
Alternativně je možné poslat foto části jádra matrace bez potahu, abychom mohli identifikovat z jakého výrobního závodu matrace pochází (využíváme více výrobních závodů).
2) Možnosti posouzení reklamace:
a) zaslání fota s rovnou tyčí (lehkou) položenou na matraci s přiloženým metrem deklarujícím míru proležení.
b) stažení jádra matrace k výrobci na posouzení (pokud není na fotografii proležení vidět). V tomto případě objednáme přepravu na naše náklady k výrobci na posouzení. Je nutné, aby jádro matrace bylo zabalené v igelitu.
Zaslání podkladů emailem
Veškeré podklady k reklamaci zasílejte na info@matracezahubicku.cz
Email by měl obsahovat:
- číslo objednávky či faktury
- aktuální adresu, kde se matrace nachází
- krátký popis vady
- fotografie vady + fotografie výrobních štítků či jádra matrace (pro identifikaci výrobní šarže a výrobního závodu)
Do doby vyřízení reklamace je možné matraci používat.
Reklamační lhůta 30 dnů začíná běžet dodáním potřebných podkladů k vyřízení reklamace (adekvátních fotografií, podle kterých je možné reklamaci posoudit či dodáním matrace či její části k posouzení). Pokud nebudou předloženy zákonné podklady/zboží pro posouzení reklamace, nemůže být reklamační řízení započato.
Po dodání všech potřebných podkladů bude reklamace bezodkladně posouzena a zákazník vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace.
Reklamace budou vyřízeny v souladu s „reklamačním řádem“ internetového obchodu Matracezahubicku.cz a právním řádem platným v ČR